For kedelig til Content Marketing?

Advodan har succes med Content Marketing

Humlen i Content Marketing er at se sin virksomhed med dine kunders øjne.
Hvilke knapper skal der skrues på, for at potentielle kunder gider at interessere
sig for det man skriver?
Et produkt kan i udgangspunktet være så kedeligt, at en Content Strategi vil være
dødsdømt på forhånd. Eller hvad?

Tilbage til Content Marketings inderste kerne.
Hvad er det ved dit produkt, der kunne have værdi for modtageren – både nu og på sigt?
Er der en vinkel, der ikke er åbenlys – og vigtigst af alt, en vinkel andre endnu ikke har set?

Det er den du skal finde. Tag nu jura – ikke oplagt det mest interessante emne, hvis
ikke lige, du står med et aktuelt behov. Ikke desto mindre har advokatkæden Advodan har
haft stor succes med en Content Strategi, der serverer jura på en ny måde.
Læs Brandmovers indlæg om, hvordan Advodan har fået succes med Content Marketing.

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *